בדיקת רכב לפני קניה

בדיקת רכב חשמלי

בדיקת רכב חשמלי

הרכבים החשמליים התחילו את דרכם בשנת 2008, החברה הראשונה לאחר תחילת המילניום השני שיצרה רכב חשמלי היא חברת טסלה שעד היום היא מהמובילות בתחום הרכבים החשמליים, כיום חברת רבות נוספות כמו: קיה, פיאט, מרצדס, אאודי סיטרואן, אופל, פג'ו ועוד, מציעות רכבים חשמליים הנטענים בחשמל ביתי, ללא צורך בדלק.
הרכבים החשמליים נוצרו מתוך הצורך לחסוך באנרגיה, זיהום וכסף.
רכב אשר ממונע בדלק מזהם את הסביבה, לעומת רכב המונע בחשמל, בנוסף הרכב החשמלי הוא משמעותית יותר חסכוני מפני שהטענה בחשמל עולה הרבה פחות מדלק ואפילו ניתן להטעין את הרכב בחניה הביתית, מה שחוסך את הזמן והאנרגיה בנסיעה לתחנת תדלוק, (כמובן שאם יש צורך קיימות אפשרויות הטענה גם בתחנות תדלוק).
יתרון נוסף של רכב חשמלי הוא נסיעה שקטה וחלקה יותר, המערכת של הרכב החשמלי בניגוד לרכב רגיל היא שקטה יותר, ולכן הותקנו רמקולים חיצוניים על מנת שנבחין בשמיעתינו כאשר רכב כזה מתקרב, מה שמאפשר להנות מחוויית נסיעה שונה וחדשנית, ( וגם להנות על הדרך מהמוזיקה ברכב בצורה חלקה יותר).

בדיקת רכב חשמלי, איפה כדאי לעשות? ולמה זה חשוב?

כאשר רוכשים רכב חשמלי, חשוב מאד לבצע עליו בדיקות בכדי לוודא שכל המערכות תקינות ופועלות ושהטעינה מתבצעת כראוי, זאת בכדי שתוכלו להנות מהיתרונות והביצועים שאתם מצפים להם מהרכב אותו אתם רוכשים.
חשוב מאד לבצע את בדיקת הרכב החשמלי במכון בדיקות מורשה עם צוות בודקים מקצועי ומנוסה, כך תוכלו לקבל תמונה מלאה ומפורטת של מצב הרכב אותו אתם מעוניינים לרכוש, במכון "המרכזי" בפתח תקווה תמצאו צוות מיומן וותיק ומכשור חדשני ואיכותי לבדיקת הרכב שלכם, כל זה במחירים משתלמים במיוחד ושירות אדיב ומקצועי.

מה הם הבדיקות שמבצעים לפני רכישת רכב חשמלי? ואיך מבצעים אותם?

לפני רכישת רכב חשמלי, ישנם מספר בדיקות שחשוב לבצע על מנת לוודא שהרכב תקין ומתאים לצרכים שלכם. הנה מספר הבדיקות החשובות:
בדיקת הסוללה – יש לבדוק את הסוללה כדי לוודא שהיא מספקת מספיק מתח להפעלת הרכב. בדקו את רמת הטעינה שלה ואת תאריך הייצור כדי לוודא שהיא לא ישנה ויהיה צורך להחליף אותה בקרוב, הבדיקה מתבצעת על ידי מחשב ותוכנות המותאמות לסוג הרכב אותו אתם מעוניינים לבדוק.
בדיקת המנוע – צריך גם לבדוק את המנוע ולוודא שאין נזילות או כתמי שמן עליו (גם במנועים חשמליים יש מערכת שימון) יש צורך לוודא גם שהוא פועל חלק ואין רעשים ושהמנוע הנבדק לא נשמע כמו שצריך, הבדיקה מתבצעת על ידי נסיעת מבחן והסתכלות על המנוע והפעלתו שמבצע הבודק של הרכב.
בדיקה של צמיגי הרכב – לוודא ולבדוק שהצמיגים תקינים ואין להם שום פגם או שחיקת יתר.
בדיקת מערכת הציוד החשמלי – בדקו את המערכת החשמלית של הרכב כולל המסכים והמערכת הקולית כדי לוודא שהם פועלים כמו שצריך, הבדיקה מתבצעת על ידי הסתכלות, והפעלה של מערכות אלו כדי לבדוק את תקינותם.
בדיקת המטען: בדיקת מטען היא חשובה כדי לוודא שמערכת הטעינה של הרכב חשמלי תפעל בצורה תקינה ושהסוללה תקבל את הטעינה הנדרשת. הנה מספר בדיקות שצריך לבצע במטען של רכב חשמלי:
בדיקת כבלי הטעינה – בדקו את כבלי הטעינה כדי לוודא שאין בהם שברים או כתמים ושהם מחוברים בצורה תקינה למטען ולרכב ושאין הפרעות לחיבור ולהטענה של הסוללות.
בדיקת מתח הפלט – בדקו את מתח הפלט של המטען כדי לוודא שהוא מתאים למתח הסוללה של הרכב. זה יכול להיות מצוין על ידי בדיקת הוראות היצרן ו/או על ידי שימוש במולטימטר.
כל הבדיקות האלה צריכות להיות מבוצעות על ידי בודק מקצועי ומנוסה, הבדיקה תתבצע על ידי הסתכלות חיצונית על הרכב ועל מגוון המערכות שלו, נסיעת מבחן של הבודק על הרכב, ושימוש במכשור, מחשבים ותוכנות תואמות למערכות הרכב אותו אתם מעוניינים לבדוק, כל אלו יתנו לנו תמונת מצב מלאה על מצב ותקינות הרכב כולל חוות דעת והמלצות של הבודק.
במכון בדיקות "המרכזי" בפתח תקווה תוכלו למצוא בדיקת רכב חשמלי, מקיפה ומפורטת, הבדיקה מתבצעת על ידי הבודקים המנוסים של המכון ובעזרת המכשור והתוכנות הכי חדשניים ומובחרים שיש בשוק, המחירים במכון "המרכזי" הם משתלמים והוגנים במיוחד עבור הלקוח, והשירות הוא מהיר מקצועי וללא עיכובים מיותרים.
אז אם אתם מתכננים לרכוש רכב חשמלי חדש ומעוניינים לבצע בדיקה בזריזות, מקצועיות ובראש שקט, תגיעו למכון בדיקות "המרכזי" ותקבלו שירות מעולה במחיר משתלם במיוחד.
למה אתם מחכים? בואו אלינו עוד היום.

תתחדשו

דילוג לתוכן