בדיקת רכב לפני קניה

בדיקת תום אחריות יצרן

לכל רכב חדש אשר נרכש מהחברה ישנה אחריות יצרן/יבואן, האחריות משמעותה: טיפולים הכרחיים, בדיקות לרכב ותיקונים, על חשבון היצרן/ יבואן בטווח הזמן של האחריות.
זמן האחריות לרוב הוא בין שנתיים לשלוש שנים (והיום אולי טיפה יותר) תלוי ברכב, יצרן, דגם ועוד.
לקראת סיום תקופת האחריות מומלץ מאד לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה, הצורך לבדיקה הוא בכדי לאפשר לכם לנצל לפני תום האחריות את כל הטיפולים והתיקונים הנדרשים בזמן ובכך לחסוך כסף ועוגמת נפש, מפני שכל תיקון וטיפול שתבצעו לאחר תום תקופת האחריות תצטרכו לשלם מכיסכם – וחבל, בדיקה זריזה ומקיפה יכולה לחסוך לכם הרבה מאד כסף ולעזור לכם לשמור על הרכב במצב מצויין לאורך זמן רב.
את בדיקת הרכב לפני תום תקופת אחריות יצרן/יבואן כדאי ואף מומלץ מאד לבצע במוסך או במכון בדיקות מורשה, מקצועי ושמכיר תקלות נפוצות ברכב שלכם, עם בודקים מנוסים ומקצועיים אשר יבצעו את הבדיקה המקיפה והיסודית ביותר שניתן.
בדיקה כזאת חשובה כדי שתקבלו תמונה מלאה של מצב הרכב ולא תפספסו תקלות קיימות או תקלות שעלולות לקרות, במכון בדיקות "המרכזי" המעולה בפתח תקווה תמצאו צוות בודקים מקצועי, מנוסה וסבלני אשר יבצע בשבילכם את הבדיקה הכי מפורטת בעזרת המכשור הכי חדשני, כל זה עם שירות מעולה ואדיב במיוחד, בזריזות ובמחירים הוגנים ומשתלמים עבורכם.

איזה בדיקות מומלץ וחשוב לבצע לפני תום תקופת האחריות של יצרן הרכב?

ברכבים חשמליים/היברידיים צריך לבדוק גם את הסוללה, המתח שלה, לוודא שהיא מחזיקה בטעינה וקיבולת נכונה.
בדיקת החגורות והצינורות, חשוב לוודא שכח החגורות והצינורות תקינים ופועלים כמו שצריך ללא בלאי, בכדי שיהיה אפשר להחליף או לתקן אותם במידת הצורך.
בדיקה המנוע – צריך לוודא שאכן לא קיימים נזילות והמנוע נשמע כתקין למשל – כיום נפוצות בהמון רכבים בעיות עם מערכת הטיימינג (התזמון מנוע)
בדיקה של מערכת הגיר, לוודא כי אין כשל בפעולת מערכת העברת הכוח החל מגלגל התנופה ועד הציריה שמעבירה את הכוח לגלגל, לוודא שאין רעידות או העברות הילוכים לא נכונות (כן קיים דבר כזה בייחוד בגירים רובוטיים)
בדיקת המתלים- צריך לבדוק את הבולמים, התומכות ושאר רכיבי המתלים כדי לוודא שהם תקינים ופועלים כמו שצריך, לא נוזלים או נוקשים)
בדיקה מקיפה של מערכת החשמל – בודקים את מחשב הרכב שאין תקלות בחיישנים או בתקשורות מסויימות, הפנסים הקדמיים, הפנסים האחוריים, פנסי ומערכת האיתות, ורכיבים חשמליים אחרים כדי לוודא שכולם פועלים כהלכה ואין בהם שום תקלות.
בדיקה של מערכת הפליטה – לוודא שמערכת הפליטה כולל מערכת הegr לא תומנת בתוכה תקלה או ממיר קטליטי.
בדיקת מערכת מיזוג האוויר והחימום, וודאו שמערכת החימום והאוורור של הרכב פועלת כשורה, שלא חסר גז, שאין נזילות של גז ושהמערכת כולה פועלת כהלכה.
בדיקה של מערכת הקירור שאינה נוזלת ומתפקדת כראוי כולל המאוורר החיצוני.

כדאי מאד להקפיד לבצע את כל הבדיקות המקיפות האלה, ואפילו בדיקות נוספות כדי לוודא שאין שום תקלה ברכב, ואם יש לטפל בה בתחום הזמן של תקופת האחריות בכדי לחסוך כסף, במידה ותגלו את התקלות האלו לאחר תום תקופת האחריות של הרכב תצטרכו לטפל ולתקן אותם מכיסכם ולא על חשבון היצרן, וחבל.

איפה מומלץ לבצע את בדיקת הרכב לפני תום תקופת האחריות?

אם תרצו לבצע את הבדיקה לפני תום אחריות היצרן/יבואן של הרכב במקום אמין, איכותי ומקצועי אתם מוזמנים למכון "המרכזי" המכון לבדיקות רכב בפתח תקווה, שם תוכלו להנות מצוות מיומן ומקצועי, בדיקות מקיפות ואמינות המבוצעות בזריזות, ביעילות ובמחירים מעולים שלא תמצאו במקומות אחרים.
אז במקום לבזבז את כספכם ולפספס תקלות שיוכלו לעלות לכם המון כסף בהמשך וגם כדי לשמור על הרכב שלכם במצב מצויין לארוך זמן רב, תגיעו לבצע את הבדיקה לפני תום אחריות היצרן/יבואן של הרכב אצלנו במכון "המרכזי" בפתח תקווה, המכון ממוקם באזור מרכזי ונגיש.
לקבלת מידע נוסף על הבדיקות שיש אצלנו במכון "המרכזי" מוזמנים לבקר בלינק המצורף:
שם תוכלו למצוא גם תמונות סרטונים ומידע נוסף על מכון "המרכזי" ומגוון השירותים שהוא מציע.

דילוג לתוכן